REBEL SOLDIERS
Latest From Fans

sexiest man alive.jpg

  • marcia2 He is the sexiest man alive!! I would love to meet & party with him!! That would be a blast!!
  • hollygolightly I'd vote "most deserved" Rock Star! He's the most genuine person I've never met:) He doesn't say anything for shock value, he says what he means and means what he says - that is damn sexy!
  • ibelieve9 What I see here is a beautiful heart that belongs to a real man that happens to lives in the most sexist man alive!

ZZ Top's Billy Gibbons ft. Kid Rock - Guitar Moves - Episode 12

  • logansgram_Cheryl Nutbush did not seem to be spoken quite the same. This one is Corona style lol. Having a ton of fun at home, priceless.
  • campbell1 That's what i'm talking about!!!!!! When i hit the lottery i'm gonna chill with KID, drink beer and jam !!! AND DRINK MORE BEER
  • hollygolightly I really wish Kid would do concert with ZZ Top in nearby area; Kid is my favorite and ZZ is my husband's favorite - makes for excellent combo!!

Dan's 30th: Kid Rock Shows Up!!! #BawitaBirthday

For TammyRay

  • TammyRay Love seeing my name in red right under this picture-I guess I got my BUMP request huh??-(hehehe)
  • Beth Glad to see the bump. lol I missed it first time around. Very nice belt buckle.:)
  • DianaR Yeah, this new "bump" feature has moved up some older but GOOD pictures. Time to revisit some peek a boo belly shots! LOL

I really liked Bob's answer to the question (I'm paraphrasing) about who he would be for a day out of anyone. He took his time answering. I yelled out "president" but he didn't take the bait. He thoug

  • bart Yea, he wasn't drunk this year. I wondered if they gave him the questions in advance, but there were a couple that he really had to think about. Seems like he didn't even answer one.
  • MargoC Yeah even though he sometimes doesn't answer the question asked, it's entertaining...one of my favorite parts of the cruise :)
  • bart Mine too. This time I was actually able to hear him AND see him.

Nothing is gonna stop my "so hott" woman from seeing Kid Rock for the first time tomorrow night in Saint Louis....not even a broke foot!!

  • Amy2468 I love this! I broke my foot also & have tickets for this Friday the 14th. Did you guys make this yourself??
  • kimberleyclark Aaaawwww, I guess the rescheduled show was the only thing which stopped this so hot chick. :( hope you can make it back Sept 11 - we'll be there!
  • katflashfever2000 woman has skills :)

Heating it up in the D.

  • kcdave24 He was totally drenched in sweat by this time (as were us fans). He actually made a comment while setting up to slow it down a bit that "he might need to add some more ballads to the show." Nah! Love to see him all sweaty! :)
  • kb007 Great picture!! It's like he's smiling right at you!
  • beckythompson LOVE THIS